آشنایی با بهترین نرم افزارهای طراحی روفرشی

با تمام سبک ها و رنگ های موجود امروزه، انتخاب روفرشی مناسب می تواند کمی سخت باشد.

این کمک می کند تا با تمرکز تلاش خود بر روی ظاهر و احساس خاص، گزینه های شما را محدود کنید.

با انتخاب یک روفرشی ترک پرز کوتاه یا یک روفرشی پرز حلقه ای، می توانید گزینه های خود را به میزان قابل توجهی محدود کنید و تصمیم نهایی خود را تا حدودی آسان تر کنید.

با این حال، قبل از اینکه بتوانید بین این دو سبک تصمیم بگیرید، به درک تفاوت بین روفرشی های پرز بریده و لوپ و مزایا و معایب هر کدام کمک می کند.

این مقاله به شما کمک می کند تا بین این دو رمزگشایی کنید و به شما کمک می کند سبک مناسب خود را انتخاب کنید.

شمع های برش خورده در طول ها و ضخامت های مختلف وجود دارد.

آنها محبوب ترین سبک های روفرشی جدید امروزی هستند و تمایل دارند در زیر پا نرم تر و قابل لمس تر از روفرشی های حلقه دار هستند.

روفرشی های پرز برش برای یک روفرشی از نوع کل خانه به خوبی کار می کنند.

روفرشی

هنگام انتخاب یک روفرشی پرز بریده، یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه کنید پیچش است.

روفرشی پرز بریده دارای پیچ و تاب است که به آن کمک می کند تا بایستد و در برابر خراشیدگی و له شدن مقاومت کند و هرچه پیچش محکم‌تر باشد، روفرشی پرز بریده شما دوام بیشتری خواهد داشت.

پیچ و تاب سنگین تر هم به ایجاد بافت کمک می کند که به نوبه خود به پنهان کردن الگوهای سایش و کثیفی کمک می کند و هم قیمت روفرشی نانو ضد آب را تحت تاثیر قرار می دهد.

روفرشی های برش پرز در رنگ های متنوعی تولید می شوند و چند رنگ نیز ساخته می شوند. آنها معمولاً از نایلون، پلی استر یا پشم ساخته می شوند و شمع های برش نایلونی محبوب ترین هستند.

برای یک خانه مسکونی معمولی، تصمیم گیری بین یک موکت بریده شده یا پرز حلقه ای یک موضوع ترجیح شخصی است. آنها ظاهر و احساس متفاوتی دارند، اما هر کدام در یک محیط مسکونی عملکرد خوبی خواهند داشت. بهترین کار این است که تصمیم بگیرید کدام یک را ترجیح می دهید و به آن سبک پایبند باشید. این به شما کمک می‌کند تا انتخاب‌های خود را محدود کنید و به شما کمک می‌کند تا روفرشی مناسبی برای پروژه خاص خود داشته باشید.

  • منابع:
  1. Cut Pile Vs. Loop Pile Carpet
  • تبلیغات:
  1. تیشرت از مزرعه پنبه تا فروشگاه لباس
  2. آبلیمو سبب انفجار یک خانه ی مسکونی شد!
  3. برندهای تولید کننده کاشی که شهرت جهانی دارند
  4. ماجرای نجات یک کودک با استفاده از میوه!!!!