گلدان پلاستیکی رنگی محافظ در برابر ویروس کرونا

گلدان پلاستیکی رنگی به دلیل ظرفیت بهینه بستر، برای تحمل روزهای گرم عالی هستند، زیرا رطوبت کافی را حفظ می کنند. لازم به یادآوری است که باید به اندازه کافی آبیاری کنید تا گیاه آب داشته باشد، اما از زیاده روی در آن خودداری کنید تا بستر را غرقابی نکنید و این باعث ایجاد مشکلاتی برای گیاه می شود.

گلدان های گرد سفید دسته دار
برای فرقه

برای گیاهان در فضای باز یا نگهداری گیاهان مادر در داخل خانه، یکی از گلدان های ایده آل گلدان های سفید گرد با دسته هستند. هنگامی که ماری جوانا رشد می کند، از این نوع ظروف برای پیوند نهایی استفاده می شود.

اکثریت قریب به اتفاق پرورش دهندگان از گلدان هایی با ظرفیت کمتر شروع می کنند و با پر شدن از ریشه، پیوندهای مختلفی را انجام می دهند تا زمانی که به گلدان نهایی پیوند می زنند.

پیوند بین گلدان ها معمولاً به صورت زیر انجام می شود:

از 3.5 لیتر تا 7 لیتر
از 7 لیتر تا 11 لیتر
از 11 تا 30 لیتر (یا اندازه نهایی دلخواه) در یک قابلمه گرد.
این مراحل رایج ترین راه هستند، اگرچه پرورش دهندگانی وجود دارند که مستقیماً از گلدان اولیه، به عنوان مثال 3.5 لیتر، به گلدان نهایی می روند، زیرا پیوند آسان تر و راحت تر است.

گلدان پلاستیکی رنگی

البته همیشه لازم است از پیوند در مرحله گلدهی خودداری شود، زیرا باعث ایجاد استرس در گیاه می شود که رشد آن را برای چند روز متوقف یا کند می کند. این گلدان ها در 30 لیتر، 40 لیتر و 50 لیتر موجود می باشند.

کیسه های رشد گلدانی برای ماری جوانا
کیسه‌های رشد ویژگی ارزان‌ترین گلدان‌ها را دارند که آنها را به گزینه‌ای سودآورتر از پلاستیکی تبدیل می‌کند. اگرچه می توان آنها را تمیز کرد و دوباره استفاده کرد، اما به گونه ای طراحی شده اند که یکبار مصرف باشند. علاوه بر این، آنها برای کشت در داخل خانه ایده آل هستند، جایی که می توان چندین مورد را بدون مزاحمت قرار داد، زیرا آنها بلندتر از عرض آنها هستند و شکلی گرد و کشیده دارند.

آنها انتخاب خوبی برای کاشت بذر هستند. 2.2 لیتر یا 4.4 لیتر برای رشد قلمه ها، استهلاک سوراخ ها و به دست آوردن حداکثر برداشت کافی است. علاوه بر این، آنها متحدان خوبی برای پیوند هستند، زیرا شما فقط باید کیسه را برش دهید و توپ ریشه را به کیسه دیگری یا گلدان بزرگتر یا حتی به باغچه بیرون ببرید. موجود در 2.2 لیتر، 4.4 لیتر، 8.8 لیتر، 12 لیتر، 22 لیتر، 30 لیتر و 44 لیتر.