با ملات خشک زنجان از ورود پشه ها به منزل جلوگیری کنید!!!

کلکتور و یک دستگاه بسته بندی شیر تمام اتوماتیک اضافه شده است.

از میکسر پارویی ملات خشک سه لایه استفاده می شود، زمان اختلاط در هر دسته 10-15 دقیقه و 24 ساعت کار بدون وقفه امکان پذیر است.

ارتفاع این خط تولید ملات خشک زنجان ساده با ردپایی کم و سرمایه گذاری اندک بیش از 4 متر نیست. این یک خط تولید ساده و کاربردی است.

این کارگاه خط تولید ملات خشک بهبود یافته 100 متر مربع را اشغال می کند و تجهیزات 20 متر مربع را اشغال می کند ، ارتفاع تجهیزات 4.2 متر است ، برای کارکرد دستگاه به 2-3 نفر نیاز دارد ، 1000 کیلوگرم برای یک دسته.

ساخت ملات خشک که می تواند نیازهای مختلفی را برآورده کند، مانند ملات بنایی، ملات گچ کاری، ملات عایق حرارتی، ملات خود تراز و غیره.

درجه بالایی از اتوماسیون کامل، تغذیه خودکار، اختلاط خودکار، تخلیه خودکار، تنها یک نفر می تواند عملیات کل مجموعه کارخانه مخلوط ملات خشک، صرفه جویی در نیروی انسانی و منابع مادی، حفاظت از سبز و محیط زیست را تکمیل کند.

ملات

دستگاه میکسر ملات خشک بدون گرانش دو شفت را بپذیرید، گرد و غبار هرگز وارد بلبرینگ نمی شود و عمر عملی آن طولانی است.

اگر میزان رطوبت شن و ماسه شما بیش از 5 درصد است، می توانید خط خشک کردن ماسه را نیز پیکربندی کنید.

اتخاذ گرد و غبار کیسه پارچه ای، جمع آوری گرد و غبار به طور موثر، حفاظت از محیط زیست.

PLC این خط مونتاژ را کنترل می کند، عملیات کاملاً خودکار، شما همچنین می توانید پالت ساز اتوماتیک را انتخاب کنید، در هزینه های کار صرفه جویی کنید، کارایی تولید را بهبود بخشید.

گیاه ملات مخلوط خشک را به تفصیل از موارد زیر معرفی خواهد کرد.

ملات خشک چیست؟

به زبان ساده، ملات خشک یک ملات مخلوط آماده است، با سیمان به عنوان ماده اصلی، با توجه به نیازهای مختلف، افزودنی های مختلف را اضافه کنید، به عنوان مثال: اگر به چسب کاشی و سرامیک نیاز دارید، چسب کاشی را در ملات اضافه کنید.

به منظور سهولت حمل و نقل، ملات خشک معمولاً به صورت کیسه ای به محل ساخت و ساز تحویل داده می شود.

در هنگام استفاده، فقط آب را اضافه کنید و به طور یکنواخت مخلوط کنید، سپس می توانید مستقیما از آن استفاده کنید.