روغن افتاب گردان ارگانیک

روغن آفتابگردان Jaci Natural 100% طبیعی، فوق بکر و پرس سرد است.

این روغن دارای عطر ملایم، بافتی سبک و ظریف است که به سرعت جذب پوست می شود.

به همین دلیل یک گزینه عالی برای رقیق کردن روغن های ضروری است.

همچنین سرشار از ویتامین E و امگا 6 است.

روغنی بسیار مغذی و همه کاره، مناسب برای انواع پوست، از جمله پوست های چرب و مستعد آکنه.

روغن های گیاهی چیست؟
روغن های گیاهی روغن هایی هستند که با پرس سرد دانه ها استخراج می شوند. آنها روغن های غنی از اسیدهای چرب هستند که به طور طبیعی در پوست ما وجود دارند، علاوه بر ویتامین ها و مواد معدنی. آنها را می توان در بسیاری از موارد، از جمله ماساژ، برای تغذیه پوست و مو، به عنوان حامل روغن های ضروری و غیره استفاده کرد.

روغن گیاهی آفتابگردان چیست؟
روغن آفتابگردان با فشار سرد دانه آفتابگردان استخراج می شود. سرشار از اسیدهای چرب غیراشباع به ویژه اسید لینولئیک (امگا 6) است که برای پوست های مستعد آکنه بسیار مفید است. علاوه بر این، سرشار از ویتامین E، دارای قدرت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی بالایی است و خرید سویا همانند آفتابگردان عمل ی کند.

روغن گیاهی آفتابگردان برای چیست و چه فوایدی دارد؟
روغن آفتابگردان قرن هاست که استفاده می شود و به دلیل خواص دارویی آن به خوبی شناخته شده است. علاوه بر ایجاد نرمی و لطافت به پوست، به دلیل داشتن ویتامین E و کاروتنوئیدهای زیاد، خاصیت آنتی اکسیدانی و بازسازی کنندگی دارد. بنابراین روغن آفتابگردان در برابر رادیکال های آزاد و پیری سلولی عمل می کند. هنگامی که به طور منظم استفاده می شود، به جلوگیری از آسیب پوست در اثر اشعه ماوراء بنفش (UVA) کمک می کند.

تحقیقات نشان می‌دهد که روغن آفتابگردان را می‌توان برای محافظت از پوست نوزادان نارس که پوست آن‌ها مستعد ابتلا به عفونت‌ها است، و همچنین به بهبود زخم بستر، جلوگیری از ایجاد زخم و صاف شدن چین و چروک‌ها و خطوط ریز استفاده کرد که تاجر گیاهان دارویی از این نوع گیاه سود زیادی را دریافت می کنند.

از آنجایی که روغنی غنی از اسیدهای چرب غیراشباع است، بافت فوق العاده سبکی دارد و به سرعت جذب می شود. بنابراین استفاده از آن روی بدن و صورت بسیار عالی است و پوست را نرم و بدون احساس چربی می‌گذارد. علاوه بر این، به دلیل محتوای بالای اسید لینولئیک، به مبارزه با آکنه کمک می کند.

آفتابگردان در جدول

در مو علاوه بر ایجاد نرمی و درخشندگی باعث محافظت، تقویت، بازسازی سیم های آسیب دیده و خشک می شود.

چگونه از روغن گیاهی آفتابگردان استفاده کنیم؟
هم روی پوست و هم روی مو، روغن آفتابگردان را می توان به صورت خالص یا ترکیب با سایر روغن های گیاهی یا اسانسی به عنوان حامل استفاده کرد. هیچ گونه منع مصرفی وجود ندارد: این روغن برای انواع پوست و مو مفید است. کاربرد آن در هر زمان که نیاز باشد، بدون محدودیت قابل انجام است. روش های مختلف استفاده از آن را در زیر بررسی کنید:

صورت: یک تا چهار قطره روغن آفتابگردان را به صورت تمیز بمالید (مقدار آن بسته به پوست شما بسیار متفاوت است، بنابراین آزمایش کنید). هر زمان که صورت خود را می شویید، صبح، ظهر یا شب استفاده کنید.

بدن: روغن را بعد از دوش گرفتن به بدن بمالید تا پوستی صاف و تغذیه شود. تا 20 قطره اسانس را به 30 میلی لیتر روغن نباتی اضافه کنید.

خیس کردن مو: روغن را روی موهای خشک، در تمام طول و پوست سر بمالید. اجازه دهید چند ساعت عمل کند و سپس موهای خود را به طور معمول بشویید و می توانید از روغن زیتون رویال اصلی استفاده کنند.

ترمیم کننده و پایان دهنده: چند قطره روغن را به طول و انتهای موهای خشک یا مرطوب بمالید.

پاکسازی پوست (پاکسازی روغن): تکنیک ایده آل برای پاکسازی بسیار عمیق و در عین حال ملایم پوست. یک لایه روغن به صورت بمالید. اضافی را با یک حوله خیس شده در آب گرم بردارید.

پاک کننده آرایش: لایه خوبی از روغن را روی صورت بمالید و ماساژ دهید تا روغن زیتون سابروسو آرایش را حل کند. سپس با یک حوله خیس مقدار اضافی آن را بردارید. هر چند بار که لازم است تکرار کنید.