ساختمان خود را با آجر گری مقاوم کنید!

آجرکاری افزوده ساخت دستی آجرکاری پیچیده را از طریق تقویت بصری بررسی می‌کند و این مفهوم را در یک پروژه ساختمانی در مقیاس واقعی به کار می‌برد و اعتبار می‌بخشد نمای آجرکاری با چهره منصفانه برای یک کارخانه شراب سازی در یونان.

همانطور که در تحقیقات قبلی نشان داده شد، ثابت شده است که سیستم های رباتیک برای دستیابی به طرح های مختلف آجرکاری متمایز با کارایی بالا بسیار مناسب هستند، اما محدودیت های خاصی را نشان می دهند، به عنوان مثال، در رابطه با آزادی فضایی یا استفاده از ملات در محل.

از این رو، هدف این تحقیق نشان دادن این است که از طریق استفاده از یک سیستم واقعیت افزوده ویژه صنایع دستی، همان پیچیدگی هندسی و دقت مشاهده شده در ساخت رباتیک را می توان با یک فرآیند دستی تقویت شده به دست آورد. برای این هدف، یک سیستم واقعیت افزوده سفارشی برای ساخت و ساز در محل ایجاد شد.

این فرآیند به آجرکاران اجازه می‌دهد تا  به قالب‌های فیزیکی وابسته نباشند، و آزادی فضایی را افزایش می‌دهد، صنعت آجر گری مرودشت را در کار با ملات حفظ و سرمایه‌گذاری می‌کند.

در بسط نمایش‌های هولوگرافی معمولی که در فرآیندهای ساخت واقعیت افزوده فعلی مشاهده می‌شوند که دارای آگاهی از زمینه محدود و قابلیت‌های بازخورد هندسی ناکافی هستند.

این سیستم بر اساس یک روش ردیابی بصری-اینرسی مبتنی بر شی برای دستیابی به هدایت نوری پویا برای آجرکاران استفاده از آجر گری ملایر بسیار مناسب است.

این تحقیق با ادغام یافته‌های حوزه رابط‌های انسان-کامپیوتر و ارتباطات انسان-ماشین، یک سیستم ساخت تعاملی انسان-رایانه را ایجاد، کاوش و تأیید می‌کند، که در آن عملیات صریح ماشین و دانش ضمنی صنعتگری ترکیب می‌شوند.

این مقاله علاوه بر مفهوم کلی، روش اجرا و شرح برنامه کاربردی پروژه، پارامترهای فرآیند روش مونتاژ واقعیت افزوده اعمال شده را در مورد دقت ساختمان و سرعت مونتاژ کمیت می‌دهد در چشم انداز، هدف این مقاله ترسیم جهات آینده و زمینه های کاربردی بالقوه سیستم های واقعیت افزوده شی آگاه و پیامدهای آنها برای معماری و ساخت دیجیتال است.

تأثیر بالای زیست‌محیطی بخش ساخت‌وساز و فقدان افزایش بهره‌وری بر علاقه و سرمایه‌گذاری در توسعه فناوری‌های آجر گری نما برای نوآوری فرآیندهای ساخت‌وساز تأکید می‌کند.

رویکردهای ساخت دیجیتال، به‌ویژه، ترکیب روش‌های طراحی به کمک رایانه و ساخت رباتیک، پتانسیل زیادی را برای ادغام شیوه‌های معماری و طراحی مهندسی نشان داده‌اند که تعامل بسیار مؤثری بین طراحی دیجیتال و فرآیندهای ساخت و ساز مرسوم ایجاد می‌کند.

با این حال، چالش ساخت دیجیتال در مقیاس ساختمان استفاده از آجر گری دامغان فوق العاده است، صرفاً اتوماسیون کامل وظایف تکی نیست اخیراً جریانی از تحقیقات در معماری پدید آمده است که تنوع بالای وظایف مرتبط با حوزه معماری و ساخت و ساز را تشخیص می دهد.

این جریان یک متدولوژی ساخت ساختمان دیجیتال را پیش‌بینی می‌کند، که در آن کارگران و ماشین‌آلات ماهر وظایف متنوعی را در یک محیط کاری به اشتراک می‌گذارند و در جهت اهداف مشترک با یکدیگر همکاری می‌کنند.

  • منابع:
    1. Augmented bricklaying
  • تبلیغات: 
    1. سقوط قیمت سکه و دلار در اسفندماه
    2. استفاده افراد مشهور از روبالشی‌های ابریشمی
    3. نکات طلایی برای میلیاردر شدن
    4. مادری که با فلفل توانست جان دخترش را نجات دهد اما…