ساخت خودکار با روکش طلا که موزیک پخش می کند!!!

خودکار دیجیتال یک وسیله کاملاً محبوب به ویژه در بین دانش آموزان و دانشجویان است.

در عین حال، می توان آن را به عنوان آفت تمام معلمان توصیف کرد. اما مشکل از خود خودکار است یا استفاده نادرست از آن؟

در مقاله امروز، می‌خواهم به شما نشان دهم که خودکار با روکش طلا را می‌توان با موفقیت در بسیاری از “زمینه‌های” دیگر – به عنوان یک وسیله مفید، چند منظوره و کاملا قانونی استفاده کرد.

یک خودکار دیجیتال در درجه اول یک خودکار معمولی با کارتریج های قابل تعویض است. به شما امکان می دهد یادداشت برداری کنید، آثاری خلق کنید.

در یک کلام، مهم ترین مهارتی که بشر در طول هزار سال تکامل به دست آورده است – یعنی نوشتن.

با این حال، برخلاف خودکار سنتی، به لطف راه‌حل‌های دیجیتالی زیادی که به آن‌ها مجهز شده است، می‌تواند بسیاری از وظایف دیگر را نیز انجام دهد.

خودکار

در اکثر مدل‌ها، دوربین، ضبط صدا یا حتی نشانگر لیزری را خواهید یافت که در تمام ارائه‌ها مفید هستند.

علاوه بر این، گران ترین نسخه ها به پخش کننده MP3، خروجی هدفون و رادیو FM نیز مجهز هستند.

تمام اطلاعات روی صفحه نمایش LCD نشان داده می شود و حالت کار طولانی توسط باتری داخلی تضمین می شود که معمولاً از طریق یک اتصال USB شارژ می شود.

تمام داده ها به صورت دیجیتالی در یک کارت حافظه یا در حافظه داخلی ذخیره می شوند، اگر مدل معینی دارای کارت حافظه باشد.

در بیشتر موارد، خودکار‌های دیجیتال ضبط ویدیو با صدا و گرفتن عکس با وضوح مناسب را ارائه می‌دهند.

به محض اینکه در بازار ظاهر شدند، “کوشاترین” دانش آموزان فرصت را بوییدند، که برای آنها فرصت عکس گرفتن از آزمون اغلب به منزله قبولی برای کلاس بعدی بود. با این حال، من می خواهم به این نکته اشاره کنم که این نوع استفاده از خودکار دیجیتال خلاف قانون جاری در لهستان است و ممکن است عواقب ناخوشایندی به دنبال داشته باشد.

بنابراین اگر دانش‌آموزان این مقاله را می‌خوانند – به یاد داشته باشید که دانش شماست، نه مدرک تحصیلی شما، که در آینده درباره شما گواهی می‌دهد. اما بیایید به موضوع برگردیم – برای چه می توان از دوربین در خودکار استفاده کرد؟

اول از همه، این فرصت را به شما می دهد تا از اسناد، حتی اسناد شرکتی که هنگام کار بعد از ساعت کاری در خانه به آنها دسترسی دارید و مثلاً نمی توانید از محل کار خود خارج کنید، عکس بگیرید.

همچنین اگر استعداد به خاطر سپردن اطلاعات را ندارید، به خوبی به عنوان تجهیزات ضبط ویدیویی از کنفرانس ها یا جلسات کاری کار می کند (با این حال، باید شرکت کنندگان را در مورد واقعیت ضبط مطلع کنید).