شخصی که با فروش تشک مسافرتی عظیم صنعت میلیاردر شد

انرژی صرف شده در طول فعالیت های روزانه توسط انسان از طریق خواب بازیابی می شود و عملکرد مطلوب را در روز بعد تضمین می کند. اختلالات خواب رایج هستند: یک متاآنالیز بر روی کیفیت خواب نشان داد که 15 تا 30 درصد از بزرگسالان اختلالات خواب مانند تأخیر شروع خواب (SOL)، مدت زمان ناکافی خواب و بیدار شدن مکرر در شب را گزارش می کنند. کمردرد (LBP) به عنوان یکی از دلایل اصلی کیفیت پایین خواب شناخته شده است.

یافته های ادبیات در مورد تشک مسافرتی عظیم صنعت استکه ممکن است از بروز کمردرد جلوگیری کند و در نتیجه کیفیت خواب را بهبود بخشد، متناقض است. ما یک مرور ادبیات سیستماتیک از مقالات منتشر شده تا سال 2019 انجام دادیم و ارتباط تشک های مختلف با کیفیت خواب و کمردرد را بررسی کردیم.

تشک

نتایج این بررسی سیستماتیک نشان می‌دهد که یک تشک با سفت متوسط راحتی، کیفیت خواب و هم‌ترازی راچیس را افزایش می‌دهد.

انسان‌ها معمولاً حدود یک سوم از عمر خود را در خواب می‌گذرانند ، حتی اگر این افراد را قادر می‌سازد تا از دو سوم باقیمانده روز به طور رضایت‌بخشی بهره‌برداری کنند، تنها در صورتی که خواب بدون اختلال یا وقفه باشد. در سال‌های گذشته، تعداد فزاینده‌ای از افراد از اختلالات خواب شکایت کرده‌اند.

اگرچه مدت زمان خواب مطلوب بین 7 تا 8 ساعت در روز است، اما تاکید شده است که کاهش ساعات خواب به دلیل عادات کاری یا تغییرات کلی در سبک زندگی رخ داده است. کاهش ساعات خواب یا کیفیت خواب به طور اجتناب ناپذیری بر سلامت افراد و همچنین بر کیفیت زندگی و خلق و خوی تأثیرات منفی دارد.