لامپ صد وات عامل انفجار مرکز خریدی در ایتالیا شد!!

این لامپ ها با عمر طولانی مشخص می شوند، آنها می توانند 25000 ساعت کار کنند.

با این حال، باید به خاطر داشت که آنها به عنوان نورپردازی تزئینی بهترین کار را دارند.

با این حال، اگر می خواهیم لامپ های مورد نظر عملکرد روشنایی اصلی را انجام دهند، باید تعداد بیشتری از آنها را خریداری کنیم.

فیلامنت LED به چه معناست؟ این چیزی نیست جز یک نوع فرعی از لامپ های LED بسیار شیک در سال 2022 که عمدتاً برای اهداف تزئینی ایجاد شده اند.

لامپ های LED رشته ای شبیه به لامپ صد وات هستند، اما عملکرد آنها بر اساس اصل انتشار نور از طریق ماژول های رشته مانند است.

لامپ فیلامنت ال ای دی در بین افرادی که به اختراعات علاقه دارند طرفداران خود را دارد، زیرا شبیه به لامپ اختراع شده توسط ادیسون است.

ظاهری مشخص دارد که با وجود ظاهر مینیمالیستی می تواند کاملاً جلب توجه کند.

لامپ

این یک انتخاب عالی برای افرادی است که برای کلاس ارزش قائل هستند، اما همچنین فناوری های مدرنی است که مصرف انرژی کمتری را امکان پذیر می کند، بدون اینکه ظاهر چیزی که در سادگی آن زیباست را به خطر بیندازد و مدرن کند.

به لطف استفاده از منابع نور اضافی علاوه بر منبع اصلی، فضای داخلی ما ظاهر فوق العاده ای پیدا می کند و همچنین می توانیم بر نقاط قوت آن تأکید کنیم و کاستی های آن را پنهان کنیم.

اگر به دنبال یک لامپ مناسب برای این کار هستیم، خوب است بدانیم لامپ رشته ای چیست.

لامپ رشته ای چیزی جز یکی از بهترین نورپردازی های تزئینی نیست.

ظاهر آن شبیه یک لامپ سنتی است، اما بر اساس اصل فناوری LED کار می کند، به لطف آن استفاده از آن 2 برابر ارزان تر از استفاده از یک لامپ معمولی است.

در حال حاضر، هر یک از ما خانه‌ای داریم که به سبکی نگهداری می‌شود که زمانی تنها می‌توانست رویای آن را داشته باشد.

گزینه های زیادی در بازار وجود دارد، هم نورپردازی و هم طراحی داخلی، اگر بخواهیم می‌توان خانه‌مان را به سبک صنعتی، مدرن یا رترو نگه داشت. همه چیز به ما بستگی دارد، گاهی پیش می آید که دوست داریم سنت را با مدرنیته ترکیب کنیم.

در مورد روشنایی، پاسخ چنین رویایی با یک لامپ رشته ای به ما می رسد.

شبیه یک لامپ رشته ای سنتی و قدیمی است. در هر ترتیبی عالی به نظر می رسد، اما از امور مالی و محیط زیست ما نیز مراقبت می کند، زیرا با استفاده از فناوری LED کار می کند.