لوکس ترین حوله ست عروس داماد در هند با گل همیشه بهار تولید شد!!!

حوله های آنتی باکتریال از نخ پنبه ای حاوی فاکتورهای ضد باکتری Gevite یا حوله های تصفیه شده با عوامل ضد باکتری نقره ساخته شده اند که اثر مهاری خوبی بر روی کاندیدا آلبیکنس، استافیلوکوکوس اورئوس و اشرشیاکلی و غیره دارند و عملکرد استریلیزاسیون هنوز می تواند به 94-98٪ برسد.

حتی در شرایط مرطوب و گرم این حوله کپک زده و بدبو نمی شود و همچنین دارای اثرات ضد کنه و آنتی باکتریال می باشد، نوع جدیدی از حوله های بهداشتی می باشد.

حوله ست عروس داماد بدون پیچ و تاب با استفاده از همان مقدار پیچش معکوس نخ پنبه و نخ لایه به حوله‌های خالی بافته می‌شوند و سپس در فرآیند رنگرزی و تکمیل از نخ درهم‌پیچ پنبه و PVA محلول برای حل کردن PVA برای تولید حلقه‌های شمع‌پیچ‌نخورده استفاده می‌شود.

این نوع حوله مانند چربی نرم است، رطوبت سنجی خوبی دارد و عملکرد محافظت از پوست را دارد، حوله زیبایی شیک است.

حوله

حوله های زیبایی پنبه ای ساخته شده توسط انسان با الیاف بازیافتی بافته می شوند که صاف و لطیف، کرکی، نرم، جذب رطوبت و تنفس هستند و از حوله های زیبایی بسیار محبوب در بازار هستند.

الیاف احیا شده از الیاف طبیعی (الیاف چوب، الیاف پنبه) به عنوان ماده اولیه ساخته می شود که با روش های فیزیکی و شیمیایی به محلول سولفونات سلولز تبدیل می شود و سپس با فرآیند خاصی ریسندگی می شود.

این نه تنها حفاظت از محیط زیست طبیعی، جذب رطوبت و ویژگی های تنفسی الیاف طبیعی را حفظ می کند، بلکه از نظر کیفیت صاف تر و صاف تر و رنگ روشن تر است. مانند الیاف ویسکوز، الیاف مدال، فیبر نیودیل و … مواد اولیه ای هستند که معمولا در حوله های زیبایی ابریشم مصنوعی استفاده می شوند.

حوله پارچه ای بافته شده از الیاف نساجی (مانند پنبه) به عنوان مواد اولیه با پرزهای پرز یا پرزهای بریده شده بر روی سطح است.

عموماً از نخ های پنبه ای خالص به عنوان مواد اولیه استفاده می شود و مقدار کمی از نخ های مخلوط یا نخ‌های الیاف شیمیایی مخلوط می‌شوند و روی دستگاه حوله بافته می‌شوند.