محبوب ترین ظروف چینی در بازار تهران به فروش میرسد

اصطلاح چینی به طیف وسیعی از محصولات ظرف یکبار مصرف اطلاق می‌شود که در دماهای بالا پخته شده‌اند تا به کیفیت‌های شیشه‌ای یا شیشه‌ای مانند شفافیت و تخلخل کم دست یابند.

از آشناترین کالاهای چینی می توان به ظروف چینی رومیزی و تزئینی، ظروف شیمیایی، روکش دندان و عایق های برق اشاره کرد معمولاً سفيد يا مايل به سفيد، چيني در دو نوع لعابدار و بدون لعاب عرضه مي شود، با بيسك كه در دماي بالا پخته مي شود، كه نماينده محبوب ترين نوع بدون لعاب است.

اگرچه چینی اغلب به عنوان مترادف چین استفاده می شود، ظروف چینی این دو یکسان نیستند آنها به یکدیگر شباهت دارند زیرا هر دو اجناس شیشه ای با تخلخل بسیار کم هستند و هر دو می توانند لعاب یا بدون لعاب باشند.

با این حال، چینی که به عنوان خمیر نرم یا چینی لطیف نیز شناخته می شود، نرم تر است: می توان آن را با سوهان برش داد، در حالی که چینی را نمی توان این تفاوت به دلیل دمای بالاتری است که در آن چینی واقعی پخته می شود، 2650 درجه فارنهایت (1454 درجه سانتیگراد) در مقایسه با 2200 درجه فارنهایت (1204 درجه سانتیگراد) برای چین.

چینی به دلیل سختی بیشتر، کاربردهای پزشکی و صنعتی دارد که چینی، محدود به مصارف خانگی و هنری، ندارد علاوه بر این، در حالی که چینی همیشه شفاف است، چینی مات است.

سخت یا چینی “واقعی” در چین در زمان سلسله تانگ (618-907 پس از میلاد) منشا گرفت با این حال، قیمت پتو گلبافت یک نفره دیجی کالا با کیفیت بالا و قابل مقایسه با کالاهای مدرن تا زمان سلسله یوان (1279-1368 ه چینی اولیه چینی متشکل از کائولن (خشت چینی) و پگماتیت، یک نوع درشت گرانیت بود.

قبل از ورود ظروف چینی در قرون وسطی، ظروف چینی برای سفالگران اروپایی ناشناخته بود اروپایی ها سعی کردند چینی چینی را تکرار کنند، اما از آنجایی که قادر به تجزیه و تحلیل ترکیب شیمیایی آن نبودند، فقط می توانستند از ظاهر آن تقلید کنند. صنعتگران اروپایی پس از مخلوط کردن شیشه با اکسید قلع برای مات شدن آن، سعی کردند خاک رس و شیشه آسیاب شده را با هم ترکیب کنند این جایگزین ها به عنوان خمیر نرم، شیشه ای یا چینی مصنوعی شناخته شدند.

با این حال، به دلیل نرم‌تر بودن آن‌ها نسبت به چینی‌های اصلی و همچنین گران بودن تولید، تلاش‌ها برای توسعه چینی واقعی ادامه یافت در سال 1707 دو آلمانی به نام‌های ارنفرید والتر فون شیمهاوس و یوهان فردریش بوتگر با ترکیب خاک رس با فلدسپات آسیاب شده به جای شیشه‌ای که قبلاً استفاده می‌شد، موفق شدند.

بعداً در قرن هجدهم، انگلیسی‌ها با افزودن خاکستر جیوه در تلویزیون قدیمی پارس به خاک رس، فلدسپات و کوارتز، دستور پخت چینی را بیشتر بهبود بخشیدند اگرچه چینی استخوانی در دمای پایین تری نسبت به چینی واقعی پخته می شود، خاکستر استخوان آن را قادر می سازد تا شفاف شود.

  • منابع:
    1. Porcelain
  • تبلیغات: 
    1. اطلاعی در مورد دوربین مدار بسته
    2. ویژگی‌های ثانویه زیورآلات
    3. با سرمایه خود می توانید چه کار هایی انجام دهید
    4. آموزش ثروتمند شدن با استفاده از دنیای مجازی