مزایای کیک در مناسبت های خاص!

هنگامی که قصد داریم یک رویداد خاص را گرامی بداریم، ابتدا یک کیک برای تهیه مراسم بزرگداشت ترتیب می دهیم همچنین، زمانی که هدفمان غافلگیری از کسی است، با کیک مغزدار می کنیم.

در حال حاضر، تمام جهان در تلاش است تا مواد غذایی خود مانند کیک و شکلات را با پیشروترین و متنوع ترین شیوه ممکن عرضه کند به همین دلیل مردم در رفاه مطلق هستند آیا تا به حال خواسته اید تاریخچه کیک ها را بدانید؟ چرا اسمش را کیک می گذاریم؟ در این مقاله قصد داریم تاریخچه کامل کیک را تحلیل کرده و با شما به اشتراک بگذاریم.

اصل کیک به اروپا برمی گردد اروپایی ها از چهار جزء اصلی در پخت کیک استفاده می کردند: آرد، تخم مرغ، شکر و کره پس از ترکیب این اجزا با هم، آن را در فر قرار می دهند تا اسفنجی شود و بپزد با گذشت زمان، آنها اجزایی مانند نشاسته، روغن، میوه، شیر، آب، آب میوه و مواد حجیم کننده مانند خمیر ترش یا بیکینگ پودر را در دستور پخت کیک به کار بردند.

فرهنگ لغت آکسفورد تعریفی از کیک اسفنجی خیس ارائه می دهد آکسفورد کیک را به عنوان یک غذای شیرین در نظر می گیرد که از مخلوطی از تخم مرغ، آرد، کره و شکر تهیه می شود فرهنگ لغت کمبریج آن را به عنوان فرهنگ لغت آکسفورد تفسیر می کند، اما در ترکیبات آن روغن را نیز اعلام می کند.

فرهنگ لغت لانگمن همچنین تعریفی را برای کیکی ارائه می دهد که کیک را به عنوان یک غذای شیرین و نرم که با پختن در فر تهیه می شود در نظر می گیرد.

علاوه بر همه این توضیحات در لغت نامه های مختلف، فرهنگ لغت وبستر برای معنی کیک بستنی یخچالی دو تعریف عمده و یک تعریف نمادین دارد یکی از تعاریف برجسته در فرهنگ لغت وبستر در مورد کیک این است که این ماده نان مانند از پخت خمیر و خمیر آب در فر در اندازه های مختلف ساخته می شود.

دومین توضیح کلیدی وبستر، کیک ها را به عنوان غذای شیرینی که در فر با اجزای شکر، تخم مرغ، خمیر، خمیر غلیظ آب، چربی مایع و بکینگ پودر پخته می شود، بیان می کند.

آخرین معنی، که به تعریف نمادین وبستر از کیک بستنی ساده اشاره دارد، به هر غذای گردی که از پختن و سرخ کردن درست می‌شود، گفته می‌شود در این معنا، غذاهایی مانند کتلت یا کیک ماهی نیز نوعی کیک را در نظر گرفته اند.

  • منابع:
    1. The History of cakes
  • تبلیغات: 
    1. نحوه ساخت انواع مبلمان
    2. تاثیر روتختی بر بدن انسان
    3. تولید انواع مدل از پشم شیشه
    4. دانشجویان چینی موفق به اختراع چمدان هوشمند شدند!