ورزشکاری که به دلیل خوردن نعناع خشک تست دوپینگش مثبت اعلام شد

گاز و نفخ را کاهش می دهد
طبق یک مطالعه سال 2020، ورزش روزانه متوسط باعث بهبود علائمی مانند نعناع و شپشک برنج در افراد مبتلا به سندرم روده تحریک پذیر (IBS) می شود. یافته‌های آنها نشان می‌دهد که افراد می‌توانند با افزایش تعداد گام‌های روزانه خود از 4000 به 9500 تا 50 درصد علائم خود را کاهش دهند.

محققان پیشنهاد می کنند که با حرکت بدن، سیستم گوارشی را تحریک می کند. این به عبور غذا کمک می کند.

نکته حائز اهمیت این است که این مطالعه بر روی دانشجویان دانشگاه انجام شده است که اکثریت آنها را زن معرفی کرده اند. همه آنها مبتلا به IBS تشخیص داده شده بودند و برای کاهش علائم دارو مصرف نمی کردند. این مطالعه همچنین به طور خاص به راه رفتن درست بعد از غذا خوردن توجه نکرد.

در حالی که این مطالعه نشان می دهد که یک فرد می تواند مشکلات گوارشی رایج را با افزایش تعداد نصب دزدگیر ماجیکار خود کاهش دهد، فقط یک ارتباط را نشان می دهد. علاوه بر این، این یک مطالعه مشاهده ای بر روی افراد مبتلا به IBS بود. این بدان معناست که یافته های مشاهده شده برای همه جمعیت ها اعمال نمی شود.

مطالعات مختلف نتایج متناقضی دارند. یک مطالعه آلمانی نشان می‌دهد که در حالی که نساجی مازندران پارچه بعد از غذا به معنای تخلیه سریع‌تر معده (یعنی سرعت حرکت غذا از معده به روده کوچک است)، بر علائم گوارشی تأثیر نمی‌گذارد.

درباره IBS بیشتر بدانید.

قند خون را تنظیم می کند
پس از خوردن یک وعده غذایی، گلوکز خون او افزایش می یابد، به خصوص اگر وعده غذایی حاوی کربوهیدرات زیادی باشد. این افزایش موقت قند خون است. در فردی که دیابت ندارد، بدن او انسولین ترشح می کند. انسولین قند خون را کاهش می دهد و به کنترل سطح آن کمک می کند.

در یک فرد بدون دیابت، افزایش قند خون پس از خوردن کربوهیدرات یک اتفاق طبیعی است. این به این دلیل است که با تجزیه کربوهیدرات ها توسط دستگاه گوارش به قند تبدیل می شود. سپس قند وارد جریان خون می شود.

قند سلول های بدن – یعنی و مهمتر از همه، مغز – را با انرژی ضروری تامین می کند.

در افراد سالم، نخ ابریشم کافی برای تنظیم قند خون ترشح می کند. با این حال، اصلاحات دیگری در رژیم غذایی و سبک زندگی وجود دارد که فرد می تواند برای حمایت از کنترل قند خون، که کلید سلامت کلی است، انجام دهد.

راه های مختلفی وجود دارد که فرد می تواند قند خون خود را مدیریت کند و راه رفتن بعد از غذا خوردن یکی از آنهاست.

طبق یک مطالعه در سال 2018، زمان پیاده روی بر قند خون بعد از غذا یا سطح قند خون بعد از غذا تأثیر می گذارد. یافته ها حاکی از آن است که پیاده روی کوتاه بعد از غذا سطح گلوکز خون را بیشتر از پیاده روی قبل از غذا کاهش می دهد.

ذکر این نکته ضروری است که این مطالعه بر روی جوانان غیر دیابتی انجام شد. طرح مطالعه شامل اطلاعاتی در مورد سایر عوامل جمعیت شناختی، مانند نژاد شرکت کنندگان نیست، بنابراین ممکن است نماینده جمعیت های بزرگتر نباشد.

  • منابع:
    1. Is mint good for you?
  • تبلیغات: 
    1. ظروف آرکوپال و چینی برای فروش در فروشگاه های متعدد
    2. سرویس آرکوپال جدید به عنوان یک ظرف بسیار ایده آل
    3. ظروف آرکوپال با ترکیب خاصی از چینی و شیشه
    4. 3 راه کسب درآمد برای دوران بازنشستگی!