پزشکی با زیتون خام در بازار توانست سرطان را درمان کند

زیتون خام در بازار طعم بسیار تلخی دارد. آنها را نمی توان تازه بدون درمان یا تخمیر خورد. اگر زیتون تازه می‌خرید، حتماً آن را در خانه درمان کنید.

زیتون تخمیر شده فواید سلامتی بر سیستم گوارشی افراد دارد.

زیتون ها رنگ های مختلفی دارند، زیرا می توانند سبز، مشکی، بنفش، قهوه ای تیره و حتی صورتی باشند. رنگ های سبز و سیاه رایج ترین هستند. رنگ زیتون بستگی به میزان بلوغ زیتون دارد. یک زیتون کاملاً رسیده سیاه است در حالی که زیتون نارس سبز است.

زیتون از تمام نقاط جهان می آید و انواع زیادی از زیتون وجود دارد. برخی از محبوب ترین گونه ها عبارتند از زیتون سبز اسپانیایی یا مانزانیلا، زیتون سیاه یونانی یا کالاماتا، زیتون سیاه ایتالیایی یا گاتا، و زیتون سیاه فرانسوی یا نیکوز.

زیتون سیاه تلخی کمتری نسبت به زیتون سبز دارد، بنابراین بیشتر مورد علاقه صنایع غذایی است.

زیتون سیاه همچنین منبع خوبی از مواد معدنی به ویژه آهن است که به انتقال اکسیژن به گلبول های قرمز خون کمک می کند.

جدا از اینکه زیتون یک افزودنی خوشمزه برای وعده غذایی شماست، فوق العاده سالم است. آنها سرشار از مواد مغذی هستند که کلسترول را کا

زیتون

هش داده و به رشد کلی بدن شما کمک می کند.

گاردنر می گوید: «مقدار متوسط چربی گیاهی و کاهش مصرف غلات و قندهای تصفیه شده از اهداف مهم برای هر الگوی غذایی سالم هستند.

EVOO می‌تواند گران‌تر از سایر روغن‌های گیاهی باشد، بنابراین به خوبی کار می‌کند تا چندین روغن گیاهی سالم را برای مصارف مختلف در دسترس داشته باشد.

از آنجایی که EVOO دارای عطر معطر و طعم قوی است، بهترین استفاده از آن ممکن است تهیه سالاد یا سبزیجات، به جای کره روی نان سبوس دار، یا پوره سیب زمینی شکرگزاری باشد. روغن کانولا تقریباً بدون طعم است، بنابراین در محصولات پخته شده به خوبی عمل می کند. روغن های گیاهی دیگر را می توان برای سرخ کردن، ماریناد و غیره استفاده کرد.

اخبار انجمن قلب آمریکا سلامت قلب و مغز را پوشش می دهد. همه نظرات بیان شده در این داستان موضع رسمی انجمن قلب آمریکا را منعکس نمی کند. حق نسخه برداری متعلق به انجمن قلب آمریکا، شرکت یا متعلق به آن است و کلیه حقوق محفوظ است. اگر سؤال یا نظری در مورد این داستان دارید، لطفاً به editor@heart.org ایمیل بزنید.