بذرکار صیفی جات برای کشاورزان در کشور رایگان عرضه شد!

بذرکار صیفی جات یک گیاه چند منظوره است که در حدود 50 روز بالغ می شود. در تابستان، گشنیز آهسته را امتحان کنید تا بتوانید قبل از گلدهی آن را برداشت کنید (این می تواند باعث شود طعم خنده دار آن را داشته باشد). برای برداشت مداوم، هر هفته یک ردیف جدید بکارید.

جعفری کمی کندتر رشد می کند و 70 روز یا بیشتر طول می کشد تا به پتانسیل کامل خود برسد، اما همیشه می توانید برگ ها را کمی زودتر برداشت کنید. برای تزیین، از برگ های بزرگ ایتالیایی یا انواع پیچ های سه گانه استفاده کنید.

ریحان از خاک گرم (حدود 70 درجه فارنهایت یا بالاتر) لذت می‌برد، و شما می‌توانید از زمانی که گیاهان جوان هستند، با نیشگون گرفتن دو برگ بالا برای تشویق شاخه‌ها، برداشت برگ‌ها را شروع کنید (این به گیاه کمک می‌کند تولید بیشتری کند).

برگ های کامل را در 60 روز برداشت کنید. ریحان Genovese را برای پستوی کلاسیک ایتالیایی و ریحان تایلندی را برای ریحان با طعم تند شیرین بیان امتحان کنید.

بذر

برای دریافت خبرنامه ما ثبت نام کنید.
بهترین معاملات و بهترین توصیه‌ها را در صندوق ورودی خود دریافت کنید.
ا.

خیار نیز مانند گیاهان دارویی از نظر فنی به عنوان میوه طبقه بندی می شود. اما خیار یکی دیگر از خوراکی های باغی با رشد سریع است که در دمای 105 درجه فارنهایت بهترین رشد را دارد و فقط در 45 تا 55 روز محصولی خوشمزه تولید می کند.

انواع زیادی در کانتینر در دسترس وجود دارد، مانند Spacemaster که

انگورهایی به طول تنها 2 فوت رشد می کند و به درستی Patio Snacker نامیده می شود.

6. سبزی هایی مانند کولارد، اسفناج و کاهو
سطح مقطع کلم سبز تازه با قطرات آب روی تخته برش چوبی روستایی، چاقوی آشپزخانه در پیش زمینه. نمای نزدیک، فوکوس انتخابی
می توانید کاهوی آماده برای سالاد را در گلدان، گلدان یا تخت باغچه ای مرتفع بکارید.