لامپ زنون 55 وات تمام لک پوستی شما را درمان می کند

سری L بهترین کیفیت را بدون کم‌کم به شما تضمین می‌کند لامپ زنون 55 وات طول عمر آن تا دو برابر افزایش می‌یابد به اندازه یک لامپ استاندارد DXL.

هر مدل DXL را می توان با مدل DXL/L با عمر طولانی تعویض کرد و تنها پس از تست دقیق و احراز هویت توسط بزرگترین پروژکتور دیجیتال جهان تحویل داده می شوند.

تولیدکنندگانی مانند Barco، NEC و Sony. بهترین انتخاب زمانی که هزینه های عملیاتی کم و هزینه های اصلی کم است.
اجاره مورد نیاز است. این لامپ ها را می توان با “L” در انتهای نام نوع شناسایی کرد.

لامپ های DXL اوج فناوری روشنایی پروژکتور دیجیتال هستند. به عنوان وضوح تصویر به دست آمده توسط فیلمسازان روز به روز افزایش می‌یابند، شما به سطحی از درخشندگی نیاز دارید که بتواند تصویری بی‌نقص را به نمایش بگذارد.

هر بار روی صفحه نمایش این سری از لامپ ها نقشی کلیدی در ثبت رسمی درخشان ترین لامپ ها ایفا کردند پروژکتور سینمای دیجیتال، زمانی که DXL-70BA یک پروژکتور بارکو را قادر به دستیابی به عدد چشمگیر 43000 کرد.

لامپ

لومن روی یک صفحه نمایش 4 متر مربعی بچه جدید در بلوک، سری LUMINITY، تا 500 ساعت ضمانت اضافی را در طول مدت خود ارائه می دهد معادل سری L.

این لامپ ها عصر جدیدی با کیفیت و سودآوری بی سابقه را آغاز می کنند صاحبان سینما، زیرا تعویض لامپ را به حداقل می‌رسانند و در عین حال سطح بالایی از روشنایی را حفظ می‌کنند.

نگهداری طولانی مدت لومن این لامپ ها را می توان با “LU” در انتهای لامپ شناسایی کرد تعیین نوع لامپ های UXL برای حفظ شکوه نمایش فیلم 35 میلی متری طراحی شده اند. برای سینماهایی که می خواهند بمانند.

وفادار به سنت های صفحه نقره ای، هیچ انتخاب دیگری جز سری UXL وجود ندارد. با توجه به آنها دوام و قابلیت اطمینان بی سابقه، این لامپ های زنون آنالوگ منبع نور ثابتی هستند که در دسترس هستند.

در توان از 500 وات تا 10000 وات لامپ های با راندمان بالا انتخاب مناسبی برای پروژکتور فیلم شما هستند که به طور متوسط ​​50٪ را ارائه می دهند.

دوره گارانتی طولانی تر یا 30٪ لومن بیشتر در مقایسه با لامپ های زنون معمولی.

برعکس ترین سری لامپ پروژکتور فیلم کاشی که تا به حال تولید شده است ثابت می کند که برای بهره مندی از ما نیازی به دیجیتالی شدن ندارید.