مدلی از کیف مدرسه مرینت مجهز به جی پی اس فعال!

ممکن است برنامه کلاس ها فراموش شود یا فراموشش کنند و برنامه ای که به آنها داده ایم از دستشان برود، همانطور که دانش آموزان در مرحله اول ممکن است خواندن و نوشتن نداشته باشند، پس چگونه به آنها بدهیم.

برنامه ای برای کلاس ها، به این معنی که دانش آموز مجبور است اکثریت کتاب ها و آنچه را که هر روز مطالعه می کند به همراه داشته باشد.

حاج یاسین، سرپرست یکی از دانش‌آموزان کلاس پنجم ابتدایی می‌گوید: «بعضی از والدین فرزندان خود را مجبور می‌کنند که همه کتاب‌های خود را هر روز با خود حمل کنند تا معلم به همه آنها بیاموزد.» این امر مانعی برای آسایش و سلامت جسمی دانش‌آموز است. .

مسئولیت سازمانی:

کیف مدرسه مرینت بر سلامت دانش آموز سایه می اندازد و والدین دائماً از آن شکایت دارند و ممکن است در کلاس های پیشرفته موضوع تفاوت چندانی نداشته باشد به خصوص که وزن و حجم کتاب ها سال به سال افزایش می یابد.

کیف مدرسه

نقش والدین این است که به فرزندان خود نحوه حمل کیف را بیاموزند، اجازه ندهند آن را برای مسافت های طولانی حمل کنند، کیف مناسب را انتخاب کنند و محتوای آن را مدام زیر نظر داشته باشند.

به موازات نقش والدین، نقش مدرسه در راهنمایی دانش‌آموزان برای انتخاب کتاب‌هایی که باید همراه داشته باشند و تعیین برنامه و کتاب‌های مورد نیاز روز بعد برجسته می‌شود، همچنین مدیریت مدرسه باید فضاهای کافی برای ساخت صندوق‌ها را تامین کند.

کشوهایی که به دانش آموزان اجازه می دهد کتاب های خود را قرار دهند.

مونا، مادر سه فرزند، هر روز صبح از خواب بیدار می شود تا کیف های فرزندانش را تمیز کند و وسایل غیر ضروری را از آنها جدا کند تا آنها بتوانند بدون بار اضافی که روز مدرسه آنها را سخت می کند، به مدرسه بروند.

اقدامات احتیاطی اولیه:

دکتر احمد ناصر، فیزیوتراپیست می گوید: «مدارس باید از دستورالعمل های خاصی پیروی کنند تا به دانش آموزان کمک کنند تا از کمردرد جلوگیری کنند. مهمترین این دستورالعمل ها این است که وزن کیف نباید بیش از 10 تا 15 درصد وزن دانش آموز باشد.

حمل کیف مدرسه روی شانه برای توزیع خودکار وزن بر روی بدن ضروری است، زیرا حمل آن بر روی یک شانه منجر به انحنای کمر می شود. حمل کیف سنگین روی عضلات پشت، گردن و شانه ها تأثیر منفی می گذارد و باعث درد و اسپاسم عضلانی می شود.

وی به والدین توصیه می کند برای فرزندان خود کیف هایی با بند پر شده بخرند تا کیف به عصب شانه فشار نیاورد و باعث بی حسی دست ها نشود.