چمن مصنوعی سبز که با تغییر دما رنگ آن عوض می شود!

حیاط جلوی خانه با چمن مصنوعی سبز به عنوان محوطه سازی. به عنوان جایگزینی برای چمن طبیعی یا چمن مصنوعی نشان داده شده است.

یک عنصر بزرگ که باعث افزایش هزینه ها می شود، مجموعه گسترده ویژگی هایی است که بهترین چمن برای پوشاندن کاستی های ذاتی خود (یا، همانطور که صنعت ترجیح می دهد بگوید، برای ایجاد احساس واقعی در آن استفاده می کند) است.

تشک‌های پلاستیکی می‌توانند در زیر نور خورشید بسیار داغ شوند – این اولین موردی بود که تقریباً همه با آنها صحبت کردیم – بنابراین می‌توانید با راه‌حل‌های اختصاصی مختلف (اغلب پوشش‌های روی چمن) که برای کاهش افزایش گرما به کار می‌رود، به آن رسیدگی کنید.

بوی حیوانات خانگی نیز بسیار زیاد می شود، بنابراین ویژگی هایی برای کاهش بوی بد حیوانات وجود دارد که خود را در پلاستیک آفتاب پز شده تسکین می دهند.

زهکشی مشکل است، بنابراین بهترین چمن های تقلبی ویژگی های نفوذپذیری خود را نشان می دهند.

چمن مصنوعی

مخلوقاتی که در داخل چمن فرو می‌شوند می‌توانند کل نصب را به خطر بیندازند، و این مشکلی است که نصاب‌ها می‌توانند با یک لایه زیرزمینی مش فلزی اضافی که بین لایه‌های پایه و چمن قرار گرفته است، برای شما حل کنند.

آن قطعه، که معمولاً توسط نصاب‌هایی که با آنها صحبت می‌کردیم «نگهبان گوفر» نامیده می‌شد، چند هزار دلار دیگر به پیشنهاد هری اضافه کرد.

با ورود به این پروژه، ما متوجه شدیم که یک حیاط مصنوعی اساساً تعمیر و نگهداری صفر خواهد بود، اما ثابت شد که اشتباه است.

در واقع، نیاز به نگهداری دارد که یک چمن معمولی به آن نیازی ندارد. به عنوان مثال: روی چمن زنده واقعی بدوید یا دراز بکشید، و با توجه به زمان کافی، هر بخش مسطح شده به حالت عمودی اولیه خود برمی‌گردد.

چمن مصنوعی به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد، بنابراین نیاز به چنگ زدن یا مسواک زدن مکانیکی دارد، به علاوه افزودن یک ماده پرکننده نوعی ماده ذرات معلق برای کمک به صاف نگه داشتن تیغه ها، ایجاد تبدیل بیشتر کمک می کند.