کارتریج سامسونگ scx-4300 که هیچگاه جوهر آن تمام نمی شود!

چرا یک کارتریج را دوباره پر کنید؟

کارتریج تمام شده است، باید پرینت بگیرید! می توانید تماس بگیرید و یک کارتریج جدید سفارش دهید یا بیایید تا کارتریج تمام شده را دوباره پر کنید، که در هزینه شما صرفه جویی می کند و هزینه نگهداری چاپگر، MFP، دستگاه کپی را کاهش می دهد.

تقریباً همه کارتریج سامسونگ scx-4300 برای یک بار مصرف طراحی شده اند، اما با پر کردن آنها با تونر (پودر) یا جوهر، نصب CHIP می توانید عمر آنها را افزایش دهید.

پر کردن مجدد کارتریج هزینه مواد مصرفی شما را 5 تا 10 برابر کاهش می دهد.

چرا کارتریج من دوباره پر نمی شود؟
هنگامی که مدل های جدید چاپگرها و سایر دستگاه های کپی ظاهر می شوند.

تونر و سایر قطعات سازگار برای این کارتریج ها در دسترس نیستند و راه حل هایی برای شارژ مجدد و ساخت مجدد کارتریج ها با تاخیر انجام می شود. یکی دیگر از دلایل رایج عدم شارژ مجدد کارتریج این است که امکان تعویض یا تنظیم مجدد تراشه وجود ندارد. در این صورت باید به فکر خرید یک کارتریج جدید باشید. شما می توانید اطلاعات دقیق در مورد این را از طریق تلفن دریافت کنید:

چگونه یک پرینتر را بدون اطلاع از مدل سوخت گیری کنیم؟
از آنجایی که به چاپگر، MFP، دستگاه کپی خود نزدیک هستید، باید از طریق تلفن با ما تماس بگیرید و ما به شما کمک می کنیم تا بفهمید چه نوع دستگاهی، چه مدلی، چه نوع کارتریجی دارید.

کارتریج

سپس از قیمت شارژ مجدد یا بازیابی کارتریج مطلع خواهید شد، یا از قبل با دانستن مدل، می توانید به طور مستقل به بخش مربوطه سایت بروید. کجا و بفهمید که پر کردن پرینتر چقدر هزینه دارد.
چند بار می توان کارتریج لیزر را دوباره پر کرد؟
به سختی می توان به این سوال پاسخ روشنی داد یا رقم خاصی را نام برد. واقعیت این است که بیشتر کارتریج ها برای یک بار استفاده طراحی شده اند – این واقعیتی است که توسط سازنده ارائه شده است.

اما استفاده از این کارتریج ها در آینده امکان پذیر است. تنها نکته این است که هنگام پر کردن مکرر کارتریج های لیزری، هر بار کاهش جزئی در کیفیت چاپ مشاهده می شود. این به دلیل سایش قطعات موجود در کارتریج است. به طور متوسط، یک کارتریج برای 4-5 شارژ مجدد کافی است، تا زمانی که از کیفیت چاپ راضی باشید، سپس می توانید روش “ترمیم کارتریج” را برای کارتریج لیزری انجام دهید.

آیا چاپگر پس از پر کردن کارتریج خراب می شود؟
چنین مواردی عملاً منتفی هستند. زیرا کارتریج یک عنصر مصرفی و جدا از چاپگر است و قابل تعویض است و قسمت اصلی قطعات مربوط به چاپ عمدتاً در کارتریج قرار دارد.

اگر فکر می کنید که چاپگر پس از سوخت گیری به درستی کار نمی کند، لطفاً از طریق